Friday, August 28, 2009

result.

ngaa~ hari nie, dapat due lagi result subjek tuk trial PMR.
alhamdulillah. :)
aku agak puas hati.
well, markah yang aku dapat tu bukannye tinggi sgt pon.
tapi cukup la tuk puas kan hati aku nih.

hum.
Teknik jawab kertas Bahsa Arab. [pagi tadi. ngaa~~]
ade la terbengang 2-3 saat mse ceramah uh. tapi buat tak tau je ngan manusia2 tuh.
well, penceramah tuh bagi ceramah and buat aku rase Bahasa Arab SENANG!
tapi. bile lepas habes ceramah uh, buat soalan Bahasa Arab..
still terkial-kial nak buat.

sedangkan da belajar Arab sejak tadika. huhu~
agak sadis kan.
tapi kire aku nih standard la.
takde la bodoh sgt Arab.
cume selalu tak dapat score banyak je dlm exam. HAHA.

disebabkan ade ceramah yang LAME tadi, so, benda tuh da burn waktu science.
T^T
aku nak markah science!
lepas habes ceramah balik kelas.

HAHA. ni nak tergelak habes.
btul2 depan pintu tuh, ustaz da tampal markah kitorang. adeyhh.
huaaa~ aku masih lemah sains kertas 1. 27 out of 40! WHAT THE!.
haissh. tak bersyukur btul.

so, yang support kertas sains aku nih, kertas 2. MUAHAHA.
kertas 2 markah agak high la. kertas 1 HAMPEH. aduiyai.
maybe byk cuai KOT! err. :P

ape je la en.
Geografi. HAHA. byk careless.
adoii! =_="
punye la struggle cm nak mati.
last2 tu jer aku dapat.
tapi kire okey la.
sebab dapat kalahkan dak depan aku. HAK4.

p.s lepas nih kene belajar scs lagi. ngaaa~

No comments: