Monday, November 16, 2009

andahipokrit? atau.

talk about being hipokrit.
bajet alim tapi belakang hampeh!
aku tak faham kenapa perlu hipokrit depan orang ramai.
kenapa perlu berselindung?
aku tak faham.

konon cam bagus buat peraturan itu ini.
tapi diri sendiri kau tak nak cermin.
pleasee aa manusia macam nih.
memang rase macam nak belasah sampai mati.

i don't believe my eyes. aku dah pernah berkawan dengan orang spesis macam nih.
aku pon tak tau macam mane die bley muncul dalam hidup aku.
kalau kau bace nih, mungkin lepas nih care aku layan kau akan jadi lain.
tak macam dulu. aku rase TAKKAN macam dulu.
semuenye da berakhir.

aku memang benci kau sebab kau terlalu hipokrit.
and aku rase DULU aku selalu back up kau sebab kau KAWAN aku.
tapi sekarang mungkin kau hanyalah orang yang tak bererti langsung pade aku.
maaf. tapi kau memang tak de sikap toleransi langsung dengan aku.
maaflah. aku memang perangai camnih. selfish.

anda hipokrit atau aku yang selfish?
at the first place sape yang salah?

sorry again. but im not in the mood nak pergi rehlah atau lawatan dengan kau.
aku harap kau memang tak pernah langsung wujud dalam hidup aku.

i meant everything i said here.

mungkin satu hari aku boleh maafkan kau.
tapi buat waktu sekarang hati aku dah banyak kali terase dengan sikap kau yang amat mengjengkelkan aku.

aku tahu kau ade ego kau sendiri dan aku jugak same.
and i think the best solution is. aku akan jauhkan diri aku dari kau. i'm sorry again.

p.s aku harap kau akn berubah atau mungkin aku yang patut berubah?

No comments: