Thursday, February 25, 2010

you're it!

saye buat bende nih, kerana saya bosan. takde bende nak buat.

adakah anda suka menangis?
sometimes.

bilakah anda akan menangis?
rase down. marah saket hati.

kenapa anda menangis?
saya tidak tahu. fitrah manusia mungkin.

bilakah kali terakhir anda menangis?
semalam malam.

mengapa?
kene marah dengan mama sebab buku hadith. [seyes. sy tk tipu.]
nak buat keje hadith, cari2 buku sampai kene marah sebab terjerit sane sini cari buku tuh. T__T

siapakah yang anda cari ketika anda menangis?

perlu ke cari orang lain? entah. saya tak cari orang.
saya cari mp3. dan bantal. tidoo.


adakah anda seorang yang manja?
nak manja dengan sape? awak ke?

kenapa?

saya takde jawapan untuk ini.

ketika anda menangis,apakah yang perlu ada bersama anda?
akal. [sebab kalau nangis ikot emosi tak bagus. so kene nangis pakaia akal.] mp3. tangan. [sebab nak tutup muke]

ketika anda menangis,adakah anda perlu seseorang memujuk anda?
tidak.

adakah anda akan menangis di tempat awam?
tak kalau saye tak nak.

siapakah 5 org yang anda ingin tag?
saye tak nak tag sesiape.