Monday, March 22, 2010

aku failed la!

ahah. seperti yang dijangka,
aku failed subjek tu. sebab memang macam tuh.

yela, walaupun bengang jugak tengok,
habis tu, nak saya buat apa?
bukannya saya tak study.
er,, *saya tipu sikit je kat statement atas* so, statement di atas false.

erm, so. saya tak regret.
saya tak sedih. cuma kecewa je.
tapi, saya. AKAN CUBA study subjek tuh.
-_-"

aiiyyii.
memang bukan otak nombor.
jangan kasik soalan yang ada nombor tau lepas nih kat saya.
rasa tak boleh jawab.

UB 1. yang lain, doa la okeyy.
:D

out. lepas ni mesti susah nak onn.
ni bernasib baik je dapat onn sebab wireless kat rumah tetiba okay. hee.

p.s dia masih lagi di ingatan saya walaupun ianya hanya khayalan yang direka sendiri oleh saya. :DD

1 comment:

EisHajar said...

bagus!
dulu kakak pun fail ujian 1st. haha.