Friday, April 23, 2010

kesian.

semalam. saya jadi macam zombie.
bila jalan, mata dah macam tak bukak.
ngantuk sangat.

err. saya rasa guru guru yang masuk kelas semalam,
semua perasan aku asyik terlelap je.
tu lah. kurang tidur. erk! sebenarnya tak tidur langsung semalam. :D

kesian aku. terlepas macam macam.
guru membebel pasal impulse etc... kejadian alam bukti... etc..
aku tidur. padan muka!
conclusion : baca sendiri. fahamkan sendiri.

waktu hadith. [kelas favourite najihahahaha...]
tengok video.
kesian orang itu.
cetek pemikiran.
nak kutok orang agak-agak la beyb!

aku dah rasa dia sangat stupid.
tapi tak bagus.
kena doakan dia dapat hidayah balik. ameeen. tu baru bagus.

p.s dia! :)

p.s.s esok balik lambat. adui. [bukan hari hari ke kau balik lambat?] haha. all the best esok! doakan aku pass pemilihan tu. aku nak masuk. :D

No comments: