Friday, August 20, 2010

the end

ALHAMDULILLAH.

dah habis exam. saya msih di sekolah sekarang.
cuma automatic post je.
12.30 PM sekarang ni.
tengah lepak kat sekolah. / MY [prog] / kemas kelas.
balik 2.30 PM macam biasa.
tunggu driver.

oh yess,
tadi baru je habes exam sejarah :)
tafsir dan chemistry. :D

so, boleh la nak tumpukan pada ibadah lepas ni. ;)

conclusion [exam week] :
  • jangan study last minit. [yea right!]
  • kalau malas sangat nak study, at least belek la point2 penting. T^T [tgh menyesal tahap hyper ni!]
  • addmath perlukan 2-3 hari tuk hadamkan segala topik yang msuk exam.
  • bahasa arab at least dapat 20+ ke atas. [susah GIGA!] 30 minutes da berlalu.... kertas aku masih kosong. yea, saya tak tipu...
  • mathematics, orang kata senang, tapi susah bagi saya. :((
  • tak patut buat jadual pekse macam tu. after 30 minutes break, sambung lagi paper next!
  • kalau tak reti jawab, zikir banyak2, and then.. HENTAM.
  • jangan buat karangan pendek sgt sebab kau malas. sebab confirm markah tak lawa. [essay english paling pendek aaaa.]
  • jangan sesekali tengok tv atau ngadap komp pada malam sebelum exam. [macam sekarang aku tengah buat! :D] err. err.
  • result akan cemerlang. straight C/B insyaAllah. errr. ERRRR.

wassalam.

No comments: