Friday, September 11, 2009

makin dekat LAH!

hey! haha. excited jap.
semalam bengkel. hari nih bengkel.
esok bengkel.
amat membosankan. sampai da tak tau nak cakap ape la.
PMR pon da nak dekat kan, tu ar asek ade bengkel je.

macam la yang jadi.
semalam asek cakap.
"AKU BENCI BATCH AKU!"
well. kind of annoyying. ghargh!
serios macam nak penampar sekor2.
haha. SABAR2. aduii. astaghfirullah. :'|

hari nih macam ape je. bengkel PI yang best. :)
BM pon best jugak. HAHA. baru tau care yang betul tuk buat karangan.
tatabahasa je masey hampeh. tapi macam layan je la cikgu tu en.

suke jugak bengkel GEO. tapi. mereka annoyying sgt dan buat aku takde mood. aduii.
ramai orang cmmnt mengomen psl bengkel Geo uh. tapi. diri sendirik. hampeh.
kau cermin la diri kau tu balik. bisingbising giller dalam dewan.
mengganggu ketenteraman orang lain jerk.
susah nak blaja la. ishishish.

sudah2. banyak kueh raye yang aku dapat tuk raye tahun nih. tinggal tuk makan je.
hey PMR. tunggu aku. HAHA. walaupon aku tak ready lagi.. tapi aku dah ready untuk menamatkan PMR. haha. paham takk?

okey. whatever. hot seat.
harapan tipis. yup. dengan jawapan yang macam direka sendiri.
macam sebab ape aku nak masuk debate? >.
[bile egt balik... aduii. asal aku tak jujur je?]
whatever jugak. yang penting da lps hot seat.

tak berharap sangat untuk masuk. tapi mungkin akan kecewa sikit kalau tak dapat.
tapi kalau aku tak dapat pon. erm. mungkin ade hikmahnye. kan? :)
qarie and dalila, korang da takyah nak biseng2 pasal aku yang tak gi hot seat eh. :P

bye!

No comments: