Tuesday, September 8, 2009

marathon.

Rasa macam nak mati sikit je sekarang.
sebab amat penat. haha.
marathon latih tubi.

paling kritikal subjek ENGLISH!.
HAHA. tak nak macam sikit pulak kan latih tubi yang kene buat.
senanye memang kene buat pon.
sebab english aku paling teruk antara semua subjek.
macam tak gune sikit.

kemahiran hidup. takyah cakap la.
asek dapat C je.
tapi time pekse A. haha. pelik ar. ntah pape je.

serious macam nak mati je sekarang.
tapi tak nak lagi la. HAHA.
bile nak habis PMR?
kepale otak aku da macam malas nak pk pasal bende nih lagi.
buat orang rase !@#$^&*&^$ je.

jap. asek merungut je.
pk la bright side.
bak kate kawan aku. "alaa. sekarang nih kite struggle la habes2. lagi bape hari je. nanti lepas habes PMR baru enjoy puas2~ HAHA."

btul la kan. heeeee~
aha. da la. latih tubi banyak nak kene siapkan. :P
dalila, aku da makin tak minat GEO! aduyy.
math da terror sikit.
BM maseh hampeh. sedangkan hari2 cakap melayu.

btw, happy birthday sis. :) [7/9]
sweet 24. WOI! da 24. cepat la **h**n. hahaha. sorry. :P
[tak sempat nak post semalam. so, post hari nih la.]
haha. kan k.ngah da sambut sehari awal :P layan la.

p.s aku masih tak tahu bile aku kene pergi hot seat. kene tengok jadual balik. tapi aku malas sikit nak masuk debate. dah la debate plak tuh. kalau debat takpe lagi. XD

No comments: