Wednesday, December 8, 2010

FD

Hye,

jangan jadi FD. (Fashion Disaster)
sebab tak lawa.

i mean kalau nak pakai tudung tuh,
hesh tutup lah semua. (aurat)
tangan semua tuh, ish, takkan nak pakai tshirt lengan pendek tapi pakai tudung, cacat tau nampak. hesh, CACAT lah.. tak percaya? tanya saya!

tapi paling tak boleh blah pakai dress sleeveless pastu pakai tudung. ughh, so FD la honey.

and, and...
tudung jarang nampak tembus sampai leher.
cantik leher kau ;)
aku suka, aku suka! HAHAHA,

and, and..
-blank sementara-
tapi bak kata Nabil "lu pikir la sendiri!" (well tak nak bebel panjang2)

Allah perintahkan sesuatu mesti ada sebab kan?

okay ending,
sebab apa saya post ni? sebab, saya tak suka tengok fashion yang sangat disaster. tapi baguslah, kadang2 korang buat saya berfikir dan muhasabah balik diri saya.

p.s BTW i got my colour pencils!! HAHAHA! okay, lepas tu nak buat apa? bagi idea sikit. haish, rasa nak Crayon pulak. weeeeee.

6 comments:

:|-blush!-|: said...

lukis azzam kamu di atas sekeping kertas A4 dgn menggunekn pensel warne.hahahahaha.kau buat aku gelak2 smpi pengsan,nk pensel colour,nk crayon sbb ms aku kecik,aku mmg xberminat dgn bende2 mcm tu !

Na said...

buat nota bio,physisc,chem yang colour colour..haha..bagus kan idea tuh..i'm good at making people annoyd..

muna yg mls nk sign in said...

yeay!
haha..apelah ida ni
dlm byk2 benda knp color pencils?
patu nak crayon pulak
hahaha
lawaklah you ni..
nanti hari jadi u thn depan
i bagi paint n brush la..
suka kan?

murshida said...

najihah,
GOOD IDEA, aku buat, nanti post ek kat sini weee.

Na,
idea yang kurang bijak tapi bagus. kalau ada masa, i mean kalau rajin, saya buat! weeee

Muna,
oh sebab nampak cantik je kotak tu.. bila bukak kotak tu lagi cantik!! warna-warni... ;)
okay, kite nakk!! paint brush.. kite tunggu eh.. ehehehe.

zsdhiya said...

wah.. hebat la murshida.. mane awak dapat hobi baru nak melukis nih??

tapi takpe.. baguslah ade bende nak buat!! tak macam kite... T_T

murshida said...

jen, serious, hobi kite bukan melukis. ia lebih kepada menconteng..

ugh, snanye kite pon takde bnde nak buat selaen main games!! T^T