Thursday, December 2, 2010

nak!!

paper + pencil = sketchs.
just being random y'know. hah, kat rumah ape jeh seyh boleh buat.
*new profile picture on facebook*
(aku jarang sekali tukar gamba kat fb kot!)

hye!

so, my holidays is full of GAMES.
Pirates Ahoy!, Battle Painters, Neopets, Restaurant City, Country Story, Nightclub City, Plock!,

okey BANYAKKKKK.
errk .

buku? satu je baru baca. sebab memang bukan genetic suka membaca.
Remember Me? by Sophie Kinsella

Movie :
Despicable Me, Tokyo Dogs (running)
Baby and Me (kot lah tajuk dia.)
pastu ape ntah lagi.

Manga :
God, thanks She,
cerita Yankee-kun to Megane-chan shitt best!
LAWAK. (still running)


oh yeah.
this girl asked me on formspring,

feel free to answer it ;)
because, yeah, kenapa eh?
orang main games = budak-budak?

okay,

1) kat Landmark, which is kedai yang banyak2 barang elektronik tu.

i-
me : maaa, belikan tablet tuh?
ma : apa tu?
me : alaa, benda tu yang boleh.... (explain macam2)

ii-
me : ma, belikan ida ni? (tunjuk kat mp4/mp3 baru dalam almari kaca)
ma : berapa harga dia?
me : tu, tu.. hehehe (sengih) yang lama dah rosak..

2) Rumah.

i-
me : ma, jom pergi beli buku yang colour2 yang macam kecik2 dulu tu.. dengan colour pencil?
ma : haish! nak buat apa?
me : bosan lah... alaaaa, colour pencel tu besar!! RM10 JE!! (serious tak tipu!! yang gedabak ada 46 batang tu RM 9.90!!)

conclusion ; SEMUA TAK DAPAT! . T^T bukan nak kata mama kedekut TAKK. cuma BEJIMAT-CERMAT!! ;)

p.s aku dah kenapa? , uh-oh..idk.. -.-"

No comments: