Tuesday, October 27, 2009

marah?


"kte nk ckp psl awk... awak ni agak baran.. x bape dpt kwl emosi.. patu nanti awak gi **** owg.. x baek taw. perkataan/percakapan merupakan satu doa, ble mood awak ok, awak pon ok la. bes. tp ble awk moody.. wo.. jgn ditegur! takut tgk.. hehe..
__[the rest is secret!]__"

hee. tu kate2 seorang sahabat kepada aku.
marah ke shida? kau nih mmg panas baran ke?
HAHA. agak ar. well macam2 sebab buat aku marah.
well, biasela tu.. emosi kadang2 turun naik.. HAHA..

petang tadi.
kene kemas dewan.
ya2. tak pasal2 budak2 form 3 je yg kne kemas segale bnde yang dah digunakan oleh FORM 1, 2, 3 and 4!

dia kate, "antunna semue seperti lepas tangan apabila sudah habis pameran.. segala bnde yang antunna dah buat, antunna tak nak kemas."

itu die cakap.
yang buat aku marahnye..KENAPA HANYA FORM 3 SAHAJA YANG KENA KEMAS DEWAN TUH?
sorry to say this. bukan nak berkire. tapi ia agak tidak adil bagi saya.

uh.hum.
saya juge marah pade diri saye sendiri.
kerana...
JAM YANG 2 TAHUN AKU PAKAI. DAH HILANG. oke. dahh! senyap.
tanggal 20.10.2009 ia telah hilang dan lenyap dari dunia aku! .
sehari sebelum bday aku plak tuh!. sedey2..

MANE PEGI BNDE UH? it stres me out looking for it!. grrr.
oke, FINE. aku kene terime hakikat SIKIT.

TAPI. ia telah digantikan dengan jam yang baru. yea. baru beli tadi.
welcome new B.U.M! hoyyeh! tp dah tak kaler hitam la.
ianya kaler PUTIH. hee. jrg btul ade bnde yg kaler putih. selalunye barang aku msti kaler HITAM!.

[it cost a lot!]
it's expensive for me. well, bdak tak byk duet. wakaka. tak macam bdak yang dalam dompet die ade berkepuk2 duet. heh. cik Q, hang jgn nk terasa. d ;

oh. dan saya sekarang masih marah dekat budak tuh.
eiii!. kenapa ble tangok muke die, rasa marah tuh rase mendadak meningkat plak.. HAHA. sabar je la en..

kurang kesabaran betullah anda.
heee. sabarsabarsabar!

p.s weyh, sape ade ternampak jam aku kaler hitam jenama B.U.M uh, pulangkan la balik!. PLEASE I'M BEGGING YOU!

4 comments:

nQarirah. said...

hahaha terasa beb.
duit takde ar berkepuk sgt.
tu ar ak cakap, kena kawen dgn org kaya. hahaha.

murshida said...

upps. terasa sangat ke kawan?
hee. duet byk. bukannye nak sedekah sikit kat batch! HAHA.

suami awak kan da kaye. huaaa~

h.Na said...

baguslah warne putih.suci aje.
ha..agak2 sebab awk banyak barang hitam sebab tuh awk asyik baran kot.agk je la.siapa yang cakap macam tu kat awak macam fahamje perasaan kite.heh.

murshida said...

haha. tu farahin yang cakap kat kite la.. ;P
terjumpe kertas muhasabah tahun lps waktu form2.. heee.

awak, kaler hitam nmpk cool. nmpk smart..
xde kne mengena dgn aku baran ke takk... haha..