Friday, October 9, 2009

PMR.

heh. hari nih naseb baek je la ade satu paper je.
happy sikit je. hee.
Geografi agak senang. laa. macam selame nih wat geo susah plak en.
[ade la susah. tapi tu mse awal2 tahun. malas2 nak belajar]
da la baru belajar geo waktu k0l 4-5. pas2 tido and. eh??!
da kol 6. siap2 gi skola. and 8pagi da ade dlm dewan.
HAHA. jawab la ape yang patut.

and chance nak dapat A tinggi jugak la kot. hee.
AMEEN!.

semalam punye semalam. paper bahasa melayu. dan pendidikan islam.
rase penat sikit. sebab tulis2 dan tulis je hari tuh.
ramai tak jangka soalan PI senang. HAHA. bajet seyh aku nih.
skali tak dapat A. aduii. menyesal.

BM - rase pelik.
SEBAB TAK MASUK NOVEL KANANG TUH!
tapi ahamdulillah sikit ar. sebab aku memang tak suke cite uh.
sebab boring dan tak pena habes bace pon bnde uh.
name isteri kanang pon aku taktau. HAHA.

BM 1 - hentam2 je la en. pk2 sikit je.
over all. boleh la buat en. :)

khamis 8/9/09
hari yang paling buat aku stress. ya.
aku stress gile. tahap hype. ntah pape soklan die.
aku nak ucapkan trimas kat orang yang bat ketas soalan scs 2.
yup. memang best. harap dapat jawab lagi skali.
HAHA. da la aku lupe silica tu diperbuat dari ape.
and aku lupe word "biological control" yang die tanye what is the advantage of this intraction? [prey-pradator.] argh! mmg stres la. malas nak pk.

english. wth. aku tersalah format article. damn it.
dah2.
malas nak taip bebyk.

doakan aku dapat 9 A.

No comments: