Tuesday, September 14, 2010

cerite saya!

hye, dah 6 hari tak update awak!

so, my hari raya takde la se-BEST korang punya.
everything, NORMAL sahaja.

except - AMIN yang takde jer la.
takpe, semua ni akan mengajar awak erti pengorbanan kaaann? :)

this is me. tembam dah. ;))

here my journey from JOHOR
-Perak - Kedah - Perlis - Perak - Kuala Lumpur - Johor (HOME!)

secara rasminya,
saya dah jelajah seluruh semenanjung Malaysia. :))
it takes 16 years laa nak jelajah.
perlis memang negeri yang paling akhir saya jejak ;)

the best damn thingS waktu raya
-FOODS!
damn, waktu Ramadhan, perghh, punye la liat nak makan..
waktu Raya, everything depan mate semua nakkk!!
one fact; aku sakit perot sebab makan banyak sangat. pastu mengamuk kat perot sendiri. x)
-PHOTOSHOOT!
-RELATIVES. [meet them setahun sekali dherrr]

and... ape lagi?

-DUIT RAYA is not the best thing though. sebab..
dah bape tahun sey duit raya tak cecah RM 50?
believe me... :(( sad. pathetic! geez.

okay. i think tu jer la.
yang the worst ever yang terjadi waktu kat negeri orang tu..
JALAN SESAK GILAAA!.

hari ahad rasenye.
waktu tu dari perlis ke Perak.
gerak dalam kol 3 PM. arrived 12 AM.
bape jam seyh stuck.. around.. 9 hours? on the road....
no RnR.

sampai ade orang tu dia tak tahan sangat nak pegi tandas,
dia pergi tepi jalan, buang air kat situ.. x)
aku takkan lupe seyh . .

1 jam on the car, 1o km je gerak.
masuk tv beyb sesak jalaaan ni. JAMMED.

semuanya sebab ade bas park on the road tuuu. wth.
eishh, lepas ni aku takkan pergi RnR Sg. Perak. HAAAA.
da la tak makan sejak tengah hari tu. sheesh. sabar je laaa.

okay. saya rasa tu je ;)
BYE!
p.s jenn, snanye enn, kterang mmg nak pegi pon rumah awak,
tapi sebab jammed ni la kterang lambat sampai and tak jadi nak pergi! :((

1 comment: