Monday, November 29, 2010

bebelan

hye!
(sebenarnya dah bape banyak kali nak update pastu ade je benda yang kacau. contohnya macam Games.) hee ;)

so, today,
nak bebel je.

kalau tak nak baca, haish,
suka hati lah. sebab ye lah, you don't have to.

okay so, cuti aku?
crap, Bosan.
yeahh, cuma beberapa kali je keluar xD

Pergi Batu Layar,
this place suck habes.
dah masuk dalam black-list.
sebab? Resort yang aku pergi tu, EUWW gedik.
maksudnya servis tak bagus langsung. bagi bintang per 5?
setengah bintang je aku kasik. errr.

yeah, aku pergi sana sebab ade Hari Keluarga TDS.
Taman Daya School .a.k.a. SMKTD
enjoy sikit je.
cabutan bertuah, mama dapat mangkuk, mangkuk dan Oven.
OVEN?!! wth, tapi ada yang dapat peti ais??!! lagi laaa gila.

and then,
Hari Rabu, 24 November
keluar, dengan members
haish, aku dah cerita.
yeah, sedap makan kat Vivo,
sedap jugak suara korang menyanyi dekat tempat karaoke tu.
ops. fullstop.

then, i don't remember.
aku ade keluar lagi ke?
oh ade, pergi Batu Pahat.
hantar dia pergi Kolej je.
makan kat KFC then.. okay, berita tu sampai kat aku. T^T

then...

NOTHING. aku hanya stay kat rumah.

oh kejap.
ade lagi la keluar.
dengan Abah and Hajar.
Baiki Laptop Hajar,
dan ambil result kat sekolah.
ape jadi ea? Alhamdulillah. target? tak lepas. ish, aku target tinggi sangat. peratus tercapai cuma 65% je. -.-"

jadi?
haaa. aku punya azam cuti ni pon tak tercapai lagi.
jap2. aku takde azam la untuk cuti ni. ish ish. haha.
okay, banyak nya awak membebel.
aku patut berhenti. tapi entah. tak boleh2.

cuttttiiii, it's kinda boring.
bangun tido, laptop, facebook, games, tv, makan, tido, movies, addmath? HAHAHA, tak buat langsung. walaupun dah kena bebel tak buat2 jugak. ish.

bila nak berubah?

okay, waktu aku dah semakin suntuk untuk duduk dalam rumah ni.
kelas tambahan start 22nd December, kot, then, 23rd December, Melaka here i come, MAYBE LAH. InsyaAllah. BYE!

p.s december 2010. tak tahu nak rasa apa. berita itu terlalu mengejut dan buat aku freecare about everything yang terjadi around me. aku pun tak tahu kenapa aku macam tu. shit,, aku patut diam.

6 comments:

zsdhiya said...

hye, nak tahu cerita kita?

KERTAS ADDMATHS TUH HILANG TANPA BAYANGAN!!!!

hilang la 10% UB1 tahun depan. T_T

murshida said...

oh yes, kite punye pon HILANG!
tapi!!
waktu jalinan mesra kite terpaksa tebalkan muka mintak U Rashidah kertas tu lagi sekali T^T

segan, dah la subjek dia kite fail x(

Dalila Kahar said...

ahh man!!
OVEN?! PETI AIS?!!!!!!!!

murshida said...

oh YEAAH GIRL!!
HAHAHA, TU BELUM KIRE TV LAGI !
OHMAI, STERIKA?!! haaa~ banyak gila. tak percaya tanya Qarie.. kan qarie kan? hehehe..

err, hadiah tu sume tak bukak lagi.. sebab oven kat umah masih OKAY !-.-"

sowhat said...

shida ! cuti awk cm kte gak ! cume kte kt KL jee..huu.. kind a boring but still enjoy the holiday with my family wlupn xbuat pape! --'

HAHANIWADDAH ;D

murshida said...

KAU DAH KAT KL TU PERGI JALAN2 LAHH!!
KAT JB NAK JALAN MANA SEYH?
haishhh. -.-"