Friday, December 11, 2009

live well or live hell.

yes. i know. sape yang dah bace buku Hlovate - Rooftop Rant tuh,
smstinye die tau tajok post aku kali nih.

urm. cuti ek.
baru rase yang cuti sekolah boring.
yela. macam tak tau nk bwt ape kat rumah.
tapi len la kalau orang tuh kaye boleh pegi melancong ke.
shopping ke. HAHA.
yes.

shopping. ttbe suke plak shopping.
tapi kalau waktu tu tgh berduet la.
kalau tak. hua~ mmg tak ske la.
bwt sakit kaki je ek.
window shopping adalah perkare paling bosan sekali. kan?

sekarang nih dah 4 hari duduk rumah.
tak keluar langsong. aaaaaaaaaaaa!.
rase macam. tension sikit.

nak bace buku. tapi tu la.
disebabkan ade laptop. jadik macam x terbace.
sbb laptop lagi best dari buku.
yer. macam mane nak habis kan buku Terasing and P.S I Love You tuh?
oke. shut up.
P.SiLY tu baru bace 1 chapter. HAHAHA. Terasing. setgh. bile ntah nak habes.
-_-"

haha. da lari tajok la sebenarnye.
senanye baru je nak cakap pasal diskriminasi.
haha. makksodnye ape ek? ape kate korang tgk dalam kamus.
perkare yang palingpaling aku benci.
entah ek. aku benci bile diskriminasi nih berlaku.
tiada keadilan langsung.

diskriminasi ley wat aku badmood.
btol la lirik bunkface uh.
"diskriminasi menjatuhkanku. reputasi kini menjadi bisu."

adil ke kalau seorang pemimpin tuh pilih kasih?
snanye nak tegor orang auu. tapi macam susah sikit.
andailah kau yg berdiskriminasi tuh bace.
brubah la weii. jgn egt kau ade gang sendiri.
kau lupekan orang len. heh.

kalau kau buat camtu lagi.
lagi bertambahtambah benci aku kat kau.
tapi tuh la. manusia mmg tak lari dari kesilapan kan?

tu la. live well yer kawankawan.
jangan live hell. nanti masuk hell.
huaaa~

p.s apekah nasib tangan aku? hee. asek luke je. tersepit kt mesin basuh laa. kat almari kat dapur tuh laa. -_-"

1 comment:

zsdhiya said...

hiyey~ PSiLY! aku dah rindu buku tuh.. nape ek? baek buku tuh muncul depan muka aku time january nanti! ahaha..