Thursday, December 24, 2009

my result.

my result was so unexpected.
8 A 1 B.
hahaha. aku target nak dapat straight la en.

tapi mungkin. ade hikmah di sebalik tragedi.
serious macam nak nanges dengar dalila bwt announcement dalam phone cakap 1* je dapat straight A out of 113.

and yang senasib ngn aku pon ramai jugak.
eheh. termasuk JEN! jen. jen. kite rase stres.
kecewa.

hum. so, congrats utk yang mendapat kejayaan dalam PMR.
mawaddah, dalila, syifa', zaynab, qarie, atiqah, dyan, ain, pu3, nabila, muna, fit3yah [yg ak taktau lagi de nye result] aina, and semue batch 13 smih. [banat wa banin]
ANDA HEBAT.

okeyh.
so, mungkin aku dah muhasabah balik kenapa BAHASA ARAB aku dapat B.
mungkin kerana. tak suke subjek tuh mungkin.
and suasana study in intisor is tough. because bdak2 yang pandai dalam tuh mmg ramai.
dan aku nih lembab dalam subjek tuh. rase terpinggir.
plg kecewa ngn diri sendiri. *selalu tertido waktu ustaz/ah mengajar.*
tak bawak buku. selalu wat kje sendiri bile ustaz/ah cakap.

menyesal. kecewa.
sebab diri sendiri.
tapi.
ianye hanya sehelai kertas result. nipis je.
boley koyak bile2 yang anda mahu.
kan?

2011 ade lagi kan? insyaAllah.
akan jumpe lagi dgn peperiksaan yang lagi penting*
yang paling paling penting.

jgn beriman dengan exam. ; ]

p.s aku dah rase amat loser tak dapat 9 A! aaaaaaaaaaaaaa!~

5 comments:

Anonymous said...

8 is a lucky number la.

murshida said...

it could be better if i got 9.
A's.

EisHajar said...

be thankful!

Dalila Kahar said...

dah lepas dahh pun.

SYUs said...

akuh x dpt straight a puwn relax je..lala~~~