Tuesday, December 22, 2009

malacca

Jumaat. [supposed to get ready for debate camp.]

but tak pegi. and sorry.

ikot family pegi MELAKA. yess. tengok orang ber-xpert.
kat Kampung Berangan 6.
mcm syokk ade kuarge angkat.
tapi tak tgk sepenohnye laa. kterang jalan2 kat melake.

hari sabtu hujan.
and tak buat pape. melainkan pergi main bowling kat MIBC. daripada pergi PLANETARIUM! aku yang suggest kat ayah aku supaye tak pegi tempat tuh lagi. bazir duit. sebab aku akan tertido waktu tgk video tuh! hahaaa.

1st round - 107 markah. yes. dapat no 1.
2nd round - 103 markah. yes. no 1 lagi.
boley jadi wakil skola nih.!

kterang men 4 orang je. haha. kalau aku dapat strike or spare, nanti abang aku biseng. HAHAHA. so then. balik rumah sementare. coz tak boleh nak jalan2 daa. hujan lebat.

malam tuh. igtkan nak pergi naik river cruise!!
hahaa. tapi sebab hujan lebat petang tuh. jadinye air sungai naik dan kapal tu tak boleh lepas jambatan... alaaa. pastu budak2 xpert pon balik skolaa teknik melaka [tmpt tdo diorang]

my family and fasi2 yang ade gerak fi EYE ON MALAYSIA.
gayat jugak naek bnde nih.
pusing2 empat kali.
mama tak nak naek sebab gayat. hua~ rugi!

oh. kterang jahat sikit. sebab tipu kautsar children. sedangkan die dikire sebagai tiket student! HAHAA!.

Hari Ahad nak balik JB dah.. abah and hajar pergi skola teknik.
tgk budak2 xpert. aku, kautsar, insyirah, mama, ehsan and nadiah pergi round Melaka.

JONKER WALK!
nak pegi sangat. tapi sesak gile.
round kat situ pakai kete je.
aku rase macam orang asing kat situ. sebab.
ramai pelancong. and taknak nmpk langsong orang pakai tudung kat situ??!! haha.
orang putih and cine je ramai.

pas2 naik lagi TAMING SARI yang dah naik waktu REHLAH form 3. hua..
naik2. dah turun pening macam nak termuntah.
mungkin tu yang kali terakhir aku naik kot.
boring jer naik tuh.

and sampai rumah around 9.30 pm.
MERLIN!!! arghhhh!~ tgk sekerat jeee.
takpe. ade HALLMARK CHANNEL yang akan tayang balik !.

p.s dalila, najihah.and qarie. tak nak cerite ke kem debat cane?

p.s.s tak takut nak amek result. tapi cume tak confident akan dapat straight A's. May Allah give the best for us. ameen.

No comments: