Saturday, May 22, 2010

deleted

deleted. sesiapa yang follow blog aku akan perasan yang satu post dah hilang. aku save dalam draft. sebab tetiba jer rasa nak save je. buat kain buruk kat draft. and moga tenang sikit blog tanpa lagu yang automatically play bila bukak web nih. ngaa. aku baru perasan lagulagu yang ada kat blog orang akan mengganggu focus membace aku pada entry mereka. so, kalau nak letak lagu, pakai yang boleh pause/stop or so what so ever you call it. heh. bye. exam for 2 weeks. but, tak semestinya aku tak online. wahaha. maybe aku tak akan focus 100% study for this week. because ada american idol on wednesday. so, got to watch it to know who is the winner for this season. but i kinda like the last season because of adam lambert and kris allen. but this season, i vote for lee. because he really looks like a winner for this season. so BYE! pray for me for best result!.

4 comments:

zsdhiya said...

hey, hey. jangan terasa yang. itu cuma sekadar kata-kata kosong.

hey, memang mengganggu fokus kita nak baca blog awak sebab tetiba ada automatic! haha.

eh, lepas tu, kenapa tak ada pecah2 langsung perenggan tuh macam awak selalu buat?

Anonymous said...

murshida yang malas nak sign in :
jenny, i memang terasa tau. kena minta maaf ngan i la lepas nih kat sekolah. uhuk!

huaa. tu la. kita buang sebab kita pon rasa terganggu hilang fokus semua la. huahuahua.

oh. pecah perenggan? sebab apa eh i tak pecah perenggan? entah. no reason. :)

zsdhiya said...

alalalaa... i'm sorry, okey...?

okey, okey. meh kite puji awak punya bill kaulitz tuh.

hum, die cantek.

okey, tak mampu nak puji lebih-lebih. bahaye. nanti karang ter.. erk.

okey, esok periksa! GAMBATE! :D

murshida said...

ahaha. wey, apa bill bill.
tett.