Wednesday, May 26, 2010

tak patut.

hari ni. tak patut bangun dari tidur au.
ni semua hajar ngan nadiah punya pasal.
aku dah kata dah aku malas nak pergi sekolah.
[tapi aku bangun jugak. sebab 'The World Behind My Wall - Tokio Hotel kejut aku!]
aku memang patut get ride of this obsession lah! bill bill bill :)
wtHECK!

tengok! hari nih tension je jadi.
HELL YEAH. macam nak mati je jawab kertas soalan BAT.
BAHASA ARAB. atau nama glamour dia 'Allughatul 'Arabiah'
kesian aku. :(

oh. dan memang sangat malang.
lepas habis paper 1, terus tidur. ngantuk lah.
sebab waktu aku sedang lena dibuai mimpi, hajar kacau.
soh aku bangun pergi sekolahahahahh. dem.
oh, malangnya sebab enche I yang jaga kelas waktu tu.

dan. malang lagi.
beliau memang suka mendengki.
dia nampak aku tengah syok tidur atas meja,
dia pergi ambil paper aku.
pastu baca dan sengih2 sorang. CIS!
haha. [tapi nih tak seteruk tahun lepas la. haru la beyb kena kacau ngan enche I dan enche A]
zaynab :) my angel :D [waktu tu la dia selamatkan aku] terharu tak jen?

huaa! paper 2 macam. tett. really. bad bad bad questions.
oh hard questions. [surat khabar yang kat kelas tuh ada tulis "pose hard questions"] anda takkan faham. tapi aku terbaca bnde alah tu waktu jawab pekse arab nih. hua perli. CIS.
dan malu lagi. sorang lagi yang jaga kelas waktu pun attack aku.
baca kertas jawapan aku. ish! aku benci tu. lalala.

bad day. bad day.
perut pun meragam hari nih. LAPAR JER memangjang.
ngahahaha.

p.s ESOK SEJARAH :D my fav. and QTH. oh. murajaah @ American Idol. LEE! LEE! LEE! :P

6 comments:

zsdhiya said...

er, saye tak ingat pun kejadian saye selamatkan awak?

oh, yang saye amekkan apa-apa tuh ke? -_-

haha. terharu2. haha. :D

murshida said...

yes lah dear.

EisHajar said...

wah. wah. wah. mengutuk org nmpk! laju saje tgn nye menaip ea.

Anonymous said...

ida yang malas nak sign in :
hajar, sapa sroh kejot aku. welk!

zsdhiya said...

eh, eh, enche A tuh kacau awak ke? bukan die mangse keadaan jugak?

murshida said...

mana ada mangsa keadaan. dia lah yang sengaja kacau aku dan letak atas pintu tuh. grrr.