Sunday, May 23, 2010

update lagi.

sejak hari semalam ; Sabtu.
semalam memang tak study apa lah.
serious!. i tak main2.
i duduk depan lappy sambil blog walking.

haish. aku dah nampak.
aku realize yang dunia blog - kejam, pathetic sebenarnya.
YEA. i read a lot of things.

macam blog orang bercinta - dia cerita pasal dia punya kisah cinta -CONCLUSION ; bosan. i tak minat. baca satu post je. terus ngantuk. [i wonder macam mana ramai gila dia punya follower.
ada jugak blog yang macam - suicide. problematic. hypocrite people. can't tell. mystery gilaa. tapi best. dia macam ada soamething yang dia nak selesaikan, tapi dia tak boleh. HAHA. gila punya observation yang aku buat.
oh. dan aku dah jadi pembaca setia blog lelaki ni. aku tak kenal dia. tapi isi blog dia. haish. pedas. tapi cam best je cara dia menyampaikan. oh! dia jugak suka kutuk kaum aku! kaum perempuan. duhhh.
tajuk intresting. and it's kinda remind me to someone. [cara penulisan dia sama dengan j!] yada. yada.

macam macam orang dan blog orang aku jelajah.
HAHA. pelik beyb manusia. semua rasa PERFECT.
semua nak PERFECT. kalau semua benda dah perfect, so buat apa kita hidup?
aiyo. manusia. semua tak puas hati.

blog - . orang salah guna. entah untuk apa dia cerita segala benda yang jadi kat hidup dia.
pastu ada pulak yang cerita benda yang tak patut cerita. and i was like euwww. tu pun nak cerita ke? haha. aku pulak yang teremo.

tapi serious lah. manusia pelik.

p.s aku pernah terfikir. budak2 yang aku nampak cam nerd kat sekolah tuh kan, [ala, budak yang selalu kena buli jadi kuli orang blah blah blah etc..] diorang takde perasaan ke nak fight back eh? pelik.
ah! pelik lagi.

btw, nak exam tomorrow. ngaa.

No comments: