Friday, October 15, 2010

berubah.

hye,

today, i had a little conversation with a friend.

kinda, nostalgia sikit la.
sebab dah lama tak hang out dengan dia.
bebual agak macammacam. macam berkurun tak berjumpa.
berkajang2 karangan boleh buat.

yeah, walaupon satu skola, kelas satu blok, entah,
rasa macam tak sempat nak berbicara.

okay, back to my point;

people do changed, like ME.
for good.
for myself.

why? because i need to.

for good. because it's GOOD.

i hate the old me.
i hate my school years, i mean sekolah rendah. i don't really know,
what friends for, and i don't really trust people. why?

because it was HARD.

and, i hate 2006, and 2008.
i should burn my diary o.O

i did something bad, and it really really hurts me a LOT.
and others too. maybe , that was the reason why,
i can't hardly trust anyone .

you know,
it was hard for me to blend in, because, i felt like,
they will judge me,
i will hurt them, and etc [the negative things, most]

but then,
i realized my mistakes.
and [for me] i've changed.
i'm not THAT perfect,
but i know who i am.

thank god :)

i think, macammacam kitorang bualkan.
aku harap, awak, [the one yang cakap aku emo tu]
TAKKAN cakap lagi pasal aku yang dulu.

pergh, aku memang tahap allergi gatal2 tak nak imbau perkara2 yang dah berlalu uh.
itu aku yang dulu. sekarang dah tak kot.
aku dah jadi orang yang lain daah.

okay, ni cerite lain.

aku kene act drama lagi. T^T
dulu jadi Rose, si buta, yang wataknya sgt lemah lembut dan ermm, very feminine.

dan sekarang.
si Jameel, isteri Ahmed, yang sangat garang dan menggedik macam drama queen.

how many times la aku kene 'jadi orang lain'? HAHA, ni last kot :)
so kene bagi 200% laa.

sebab kesian Sir kene bear dengan perangai kitorang yang gedik2 belaka ni. ;D

dan, amaq, aku tak terasa au apa yang kau tulis kat blog tu,
cume nak betulkan sikit je fakta,

bukan tak nak campur,
cuma you know, awak faham2 la kan,
kene la jaga hati masing2 .
ade pros and cons aa kalau nak campur pon.

awak takyah la emo sangat kat sesiapa yang awak maksudkan tu.
mungkin dia ada pendapat dia,
awak ada pendapat awak,
tak semua perkara yang kita buat akan satisfy kan orang lain.

jadi, conclusion kat sini, takyah laa nak pertikaikan apa yang orang lain buat.
sebab semua perkara yang terjadi ada sebab :)

semua ni process learning ye anak2.
redha dan terime je arahan dari Sir and the Director.
they know the best :)

and, jomlah buat sebaik mungkin ,
PROPS, COSTUMES, ACTORS and NARRATORS.

also, who debate, all the best.
betulkan niat, lillahita'ala.

p.s takziah buat eis, baru je terselamat dari accident, dengarnya masuk gaung?

2 comments:

Asma' Nadzirah. said...

teehee bguslah tk terase , sbb mmg bukan utk kau pon . but thanks though . Aku cume ckp isi hati aku . tu je .

anode said...

hahaha..sukenye post nie..awk da bgtau kite satu lagi cre untk buat
awk terseksa..haha....
*bebelan
and now
*mengimbau kembali sejarah 2008 n 2006...

stiap hari kite nak ckp la...
muahahahahahahahahahahhahahaha