Tuesday, October 26, 2010

thinking

hye,
-tengah berehat dari study.
ye, kejap je online. tahu tahu,
kejap lagi off.

ehem, so, tajuk hari ni, 'berfikir'.

thinking
kenapa semua soalan perlukan jawapan?

bukan menolak. tetapi mahu membantu.
tetapi awak tidak mahu.
kenapa? kerana saya bukan seorang yang layak?
tidak. kerana awak orang yang terpilih.
awak dah dapat peluang, kenapa harus tolak?

saya rasa saya tidak layak berada di situ.
boleh beri pada orang lain?
tidak. awak perlu yakin.
saya tidak mampu.
tidak mampu menghadapi sesuatu di luar jangkaan.

saya hanya mampu menanti hari itu.
dan berharap yang terbaik.
kadang-kadang, saya rasa,
awak lebih layak.

suka sangat lirik ni. :(
Hayley, awak patut nyanyi lagu ini untuk saya. heee.


p.s setiap kali saya online facebook, saya akan pergi ke page awak. awak tahu kenapa? sebab saya rindu awak. HAHA. saya = stalker awak. cis. cis.

ingin tahu kenapa saya tulis bahasa baku? kerana, saya mahu cuba translate page ni kepada bahasa Inggeris.

*dah buat. lawak nak mati terjemahan blog ni. HAHAHA.

No comments: