Friday, November 12, 2010

last day.

Hye,

today, is out last day of school :)
happy? sort of..
sad? nahh.
a bit weird lah because, i don't have to wake up early to gosok baju and everything!

:D so, hoorahhh! eh, bukan hooray ke?

so, pagi2 ada ceramah. aku tidur. entah kenapa.. ngantuk..
seperti biasa..

rehat, makan..

dan pergi...
hehee, KFC.

ceh, mentang kat Setia Tropika ade enn x)
thanks mak __________.
kirenya macam fly dr skolah lahahahha.
lepak 3 orang kat situ x)

ceh, skali je tak bawak banyak duit T^T
wuwuwuwuwu.
sorang bawak RM 8. sorang lagi... tak tahu... aku? lagi laa!
duit baru kene curik! adek aku tak kasik duit belanja! haishhh.
tp total smua ada Rm 15 JE!!
haha, layan2, nak jugak tuu makannn.

nasib baik ada set Jom Jimat. x)

haha, and then.. terserempak.. guru BM and homeroom teacher 4 Ind x)
CUAKK. tapi mereka sporting. lepak sama jugak dengan kterang. HAHA.

11-1 pm lepak situ.

[hari last skola takpelah buat cmni...]

then baliiikkkk! habis skola. tapi hari ni asek makan jeee. GEMOK!

pastu, disebabkan jalan highway ni jammed, [1 jamm stuck dalam bas okay. sampai umah dalam kol 4.30...] T^T
main lah bende alah ni dengan budak bas. HAHAHA!
syiiokk pula ttbe.
Uno game x)

main dengan Oman ^^, haha, dapat anugerah pengawas terbaik seyh dia ni!
Hurun Ain and Hazim.
err, err. budak2 form1 and darjah 6.
aku? errrrr. -.-"
censord lah umur aku bapeee.

p.s so, aku tengah cari cara untuk keluar dari sini... sorry kalau post bawah ni aku banyak mencarut T.T aku tengah sedih babe. x(

No comments: