Thursday, November 11, 2010

pergi.

ia berlalu dengan pantas.

hai,

yesterday, we had netball tournament.
i'm a LOSER.

x(

but.. ENJOYED.
:D

because 2010 punye persekolahan dah nak tamat,
ni nak buat LIST

what i've Learnt from this year ;

1) Don't give a damn what they think. Just do your best ! people always can judge, but you can't stop them.

2) Be professional [ni senior yang tegur aku] Fine, terima-terima. Kau pun.

3) Don't hate your seniors and juniors, nanti you plak yang kena balik. ni senior jugak yang cakap. belajar memaafkan x)

4) jangan sombong. puhh-lizz, aku tak sombong, cuma aku tak ramah dengan orang. tak salah kan? aku bukannya tak nak bergaul, cuma aku tak suka orang mengenali aku dengan lebih dalam. CUKUP dengan apa yang aku TUNJUK je.

5) Semasa Belajar di dalam kelas ; JANGAN tidur, JANGAN berbual. Focus. kalau tak, memang akan jadi macam subjek Chemistry and Physics.

6) Don't hate you teachers. [errrmm. NO COMMENT.]

7)Segala perkara yang terjadi, mesti ada hikmah. T^T dear god, please, tunjukkan aku apa hikmahnya sekarang -.-"

8) Jangan jadi CENTER OF ATTRACTION. ROGER!

9) . be yourself . .

10) Walau kau benci mana pun dia BERUBAH, kau perlu terima dia. people do change.. me too. i hope so. even though not 100% and, i hope people can ACCEPT me. YEYE, aku tahu, aku TERUK dulu.. sorry :(

so, The rest, buat dalam diary. rasa lawak, pelik, sekolah tahun ni dah nak habis. tahun depan bakal ada bangunan baru x)

p.s aku kerap kali taip dan padam balik. sebab aku rasa blog aku BOSAN nak mati. haha, KAN? o.O rasa nak delete. . . BYE 2010/sekolah!
aku officially dah DELETE acc TAGGED. i get annoy when a guy[s] add me there. hesh, tak faham2. penat aku delete. pastu add balik. !

No comments: