Friday, January 1, 2010

farmville.

farmville. sejenis game kat facebook.
and.
aku pon antara pemain setia jugak laa.
sampai risau2 pukul berapa nak harvest pokok2 aku tuh.

weyh! addicted..
macam2 kat farm aku tuh.

and, ni ade la sajak murshida dan facebook.
hasil karya syifa' aizaini. spontan tau nih.
die buat khas untuk aku.

so, here it goes.

"murshida dan facebook. setiap kali dia on facebooknya. akan dia telajahi farm nya., ada lembu bermacam2 warna. pink, coklat. malah ada penguin tersesat gitu di LADANG!"

hua. aku suke farmville.

2 comments:

syifa' said...

hahaha.

kte kne buat yang lebih panjang!
kene beat budak tuh,
yang gila macam panjang,
and x paham sgt pon sajak dia untuk mak dia tuh!
and amende ntah,
x ke macam humiliation je sajak tu untuk mak dia?
hahaha
kte x an.


naseb baik kte x buat bende ni timeyang mse kte merepek pasal

timun, kantin, surau tuh.
:D


huh!!

[ bce dalam 1 nafas je tau. baru mcm best! ]

murshida said...

eh, budak tuh kurang ajar.
memalukan mak dia je.

"ibu dan facebook... [endingnya..] ibu akan membawa notebooknya sampai ke syurga!!"

ape punye didikan la budak tuh dapat.