Thursday, January 28, 2010

itulah aku.

hey, nak cakap tahniah byk2 kat budak2 bawah 15 netball merah kerana menjadi juare.
eceewwaah.
and, b18 jugak. sebab dapat naib juare. heyy. okey ape.
kuneng ganas beyb men. sampai tangan aku terseliuh kene hentam dari belakang.
cett. tapi takpe la. rezeki diorang kan?

eh, tahun nih sukan cam 50-50.
best dan tak best.
aku macam tak boleh terime bile ade budak sebatch ngn aku rumah merah tak lepas sukantare.
pastu bile kene kutok dengan senior nak marah2. [itu aku la tuh]

bile tak lepas sukantare, rase cam nak mengamuk.
[itulah aku.]

bile orang semangat bersorak sorai, ade org tuh buat keje skola addmath kat padang dengan kawan die. [itulah aku dan dalila]

bile balik kelas, ade orang tuh tengok kerusi sebelah die.
die pk . "ohh. kosong lagi tempat kat sebelah aku nih. bile la ko nak dtg skola ekk?"
[itulah aku yg tgh pk bile najihahahahaha nak dtg skola.]

bile nak belaja, budak nih akan tergelak tgk org depan die yang PELIK DAN FREAK SEBAB RAMBUT DIE DAH PENDEK DAN SEMANGAT GILE BUAT MATH AND ADDMATH. budak tuh fikir, orang depan aku nih memang bile dah siap buat keje skola, akan batuk2 dan gelakkan kawan die yg x siap lagi latihan.
[itulah aku]

bile kelas bahase inggeris dan bhse arab confirm budak tuh akan buat muke boring.
[itulah aku]

cett. byk sgt la plak.
budak nih memang banyak membebel. so, aku nak stop sekarang.

p.s ttbe waktu ulbs rase macam nak cakap pasal kereta idaman ku. eheh. cewwah.

p.s.s korang tak perlu simpati kat aku la. kalau dah tak nak aku dalam team, baek cakap awal2. aku pon takde la rase sgt nak msk team tuh.

5 comments:

EisHajar said...

pe kw bebel nie,ida?
huhu.

:|-blush!-|: said...

ye,Najihah akan menyusul di kemudian hari..sabar ye..:))
haahaa...
eh,lme x dgr xcte emo kau..
rindu plak..
yerla,jiran sbelah ak en..

muna yg mls nak sign in said...

berSABARlah engkau..sesungguhnya janji ALLAH itu pasti...
-ayat AQ yg sy baru bce tdi-

Anonymous said...

askm.
life is not about winning.
if you want everyone to win then you are being selfish my dear.
not all good like you in sport and your not the best.
think about what you say/do.
thank you.

murshida said...

eis : kau tak faham takpe.

blush : kau ni. seminggu tak datang.
sunyi kott. falah ngn wani. nadh ngn atiqah.

aku sorang2 je kott. shessh.

muna : thanks muna. memang pon.
janji ALLAH itu pasti...

anonymous : yess. semue orang fikir memang aku patut terime BALASAN KAN?

if i'm being selfish, baek tak payah susah aku datang skantare. kan?