Thursday, January 7, 2010

some regret..

[ape kene dgn aku nak update hari2 nih?] HAHA. takpe. sukati aku la ek.

aaaahhhhh. ttbe rase nak menjerit.
tadi masuk kelas barruu. yeah. amat 'best'.
kelas yang paling 'bising' dan paaaaaling 'tak soleh'.

aku rase Intisor 'o9 is better.
sebab. lagi biseng. lagi best. ade kawan.
ade budak barisan belakang yang macam poyo tapi tak sangat tuh. boleh black-out2 kan kelas and gelak2 nmpk mmbe gaduh dgn junior lelaki yang macam kurang diajar kat sebelah kelas kterang.
and ade kawan kawan yang best jugak kat situ.

well, kat kelas aku sekarang...
ARGH. GILLER STRES.
bukan la aku cakap aku benci giller kelas tuh.
takk. cume. well, macam skema sangat plak.

kelas tuh skema sebab.
-bile guru xde, automatic sume macam bace buku teks!! kalau tak buku pon Quran ade kat tangan la.
macam tadi la. lepas kelas physic, orang sebelah kanan aku, belek2 buku tuh... pehh. kalau laki2 macam pegang quran, and buat bnde yg same macam kawan sebelah kanan aku tuh.

lepas kelas sejarah plak, huaa! tragedi yg same terjadii!! hahaa.

cume aku, jyhah and muna jer la yg x mcm tuh. lps 1 kelas habes, ktorang mseti TIDO. lg2 waktu kelas BIO yang xde org maasuk... hahaha.. tido la.. pe lagi. lame plak tuh. setgh jam sampai jugak lah kot.

well, tu yang macam menyesal sikit jer masuk kelas nih.
tapi nak masuk kelas ape lagi en. no PA. no SCS SOSIAL.
NO!. so, aku kene bear the consequences la. huaaa. BIOLOGY jugak laaa en.

[astaghfirullah... apsal aku kutok bdak kelas aku nih??]

petang tadi ade kelab persatuan. yeah. masuk kelab baru yang aku tak pasti sgt the reason why i join tht club.. serously macam... errr. aku kat sini buat ape? blur giller.
pas2 ttbe kene introduce diri kat depan. and menyesal BANYAK sebab giler macam ttbe kene buat log book yang aku tak tau nak buat cne.. and dpt tajok 10 subject in SPM? pas2 rase awkward sgt2 and macam dah tak boleh bernafas sgt bile duduk kat kelab tuh.

tu la kelab D'pikir. haaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh.

at the first place, mmg aku tak payah langsong pergi audition tuh.
and macam nak keluar dari kelab tuh dan masuk KELAB BRIGED SUKARELAWAN yang BORING tapi takpayah nak buat log book and debate pas2 piikir pasal masalah dunie...
pastu kene bagi komitmen and MUNGKIN KENE PERGI SEKOLAH HARI SABTU AHAD AND TRAINING SAMPAI PETANG.

so, aku terpk. bile masenye aku nak belajar? HAHAHA.
dah. malas nak pk. baek jumpe pengetue and cakap kat beliau, aku nak keluar dari kelab tuh. huaa.

p.s seriously my form 4's year will not be so GREAT. i think im falling apart. yett.

2 comments:

zsdhiya said...

EYH, kenape aku terase pasal.. blackout tuh? dahla ade orang panggil aku blackout! -_-"

pastu, sape membe yang gaduh dengan junior tuh.. meh kite fiker.. adekah...??

murshida said...

sume tuh AWAK.
kan dah. pecah rahsie kau.