Tuesday, January 12, 2010

sleepy

seriously,
aku dah tak tahan.
orang buat ape pon kat aku.
aku still macam tak boleh menghindari perkara itu.

tolonglah aku.
aku macam dah tak berdaye nak menjejakkan kaki ke situ lagi.
kengantukan yang melanda diri aku amat amat melampau eh.
sampai memangku kepala pon boleh tidor 10 saat.
boleh tidur bile bile mase.

english. chemistry. pqs. bahasa arab apatah lagi.
kalau ngantuk. confirm tangan akan merayap rayap pegang pensil lukis lukis kat kertas.
aaa. tak cukup oksigen. kengantukan. syaitan banyak.

eh, mungkin sebab kelas ini terlalu sunyi?
tak jugak. at least ade jugak la aku dengar bunyi kipas pusing pusing. [lol]
tapi. ngantuk nih melampaui segalanya.

eh,
dah la. semalam tidur pukup 10 lebey!
tapi. tetap ngantuk macam dah tak ley handle.
math mod and english je aku terjage sikit.
yg len dah suku suku mate je terbuka.
ahaha. okey.

kene usehe sikit.
supaye tak ngantuk. kan?

-_-.

No comments: