Wednesday, January 6, 2010

things change.

ohh. aku dah masuk form 4 rupenye.
yeaah. aku banyak kali tercakap kat orang aku form 3 lagi.
sebab dah terbiase. :D

haha. bile igt balik waktu orang tanye umo bape,
mesti tercakap "em. form 3.. " senyap kejap. "eh salah.. form 4." *senyum nak tak nak*

form 4. tua kot. takk.
tak tua. cume. pelik. sebab 16 tahun dah.
ceh. selame nih 15 tahunnnn en.

well, orientasi pon dah lepas.
tadi habes. baru 2 hari skolah.
tak masuk pon kelas lagi.
yeah. pastu kene pakse sikit amek bio. scs tulen.

sebenarnye macam tak nak. tapi bile pikir balik,
aku tahu, diorang nak yang terbaek untuk aku.
jadi, aku tak boleh kecewa kan diorang sebab diorang dah banyak berjase pade aku. ; ]
sebenarnye, tak kesah sangat pon nak amek PA ke, BIO ke. .

just do your best, and never give up.
gotta keep my head held higghhh. argh! membebel pulak.

dah masuk tahun baru, azam kene la baru jugak en.
tahun nih bukan tahun honeymoon ye kanakkanak form 4.
sekarang nih la nak struggle blaja sume bende.
nanti naek form 5, tak yah nak kecah2 sume tuh. kan jen?

oh. kanakkanak form 4 ade jugak yang baru masuk skola aku.
ehhee. aku kenal 'izzah from indonesia, khadija yang naek van pak nik and Edayu yang orang panggil die ida? ahaha. pape la. name aku tuh. ida. ngaa.

esok akan masuk kelas baruu!.
mesti dah tak same macam 3 tahun yang lepas.
dah tukar classmates. rindu 3intisor, 2islah, 1thabat and 1HIKMAH, 3ITTIFAQ jugaakkk! ; ]
yeah. hikmah and ittifaq tuh kelas ke2 aku. best.

okey. dah2 la tuh membebel.
hajar, if you read this, ida nak cakap.
rindu sikit dengan laptop hajar yang lagho gile banyak tuh.
laptop mama tak de bnde nak explore.
takde lagu. *nasyid* game pon takdakk!! huaa.
movie alangkah jauuuhhh!~ T______________T


p.s ni first sejak masuk skola aku online. ; ] esok nak online lagi sebab kene harvest and angkat masakan kat farmville and cafe world. :p HAHAHA.

No comments: