Friday, June 4, 2010

freedom.

ouh, dah habis dah 2 minggu exam.
see? kejap je.
dah habis. waktu berlalu dengan cepatt.
sangat!

ingat lagi. waktu first day exam,
"waaahhhh, dua minggu!!"
"aku malas [blank] nak study!!"
"ahhh, esok subjek _____??!! MY GOD!!"

lepas habis exam.
"waaaaaahhh, dah habis!!" [sambil tekan kat kalkulator scientific ' d a h h a b i s ! '
"weyh, cuti ni nak buat apa ek?"
"yahooo~~ takbir, allahhuakbar!" [islamik sikit wat ayat camni!]

haa~ camtu la.
saya jalan pergi pondok bas, dengan muka bahagia sebab kenyang sangat makan kat koop.
huhu~ pas2 naik bas. "ahhh, budak budak sek ren ada" dengan muka kecewa.

oh, tapi saya tak kisah, sebab budak kecik yang saya suka duduk kat depan saya!
ahahaaaa. ops. tak tak tak. lagho. tapi dia memang cute. :))
dan dan dan... otw balik, little monster cakap "PAK CIKK, HARI NI PERGI ESSO!!"
lagi la aku down down down down.

aiyooo. little monster yang busuk, bising, certain yang cute, tapi nakal..
haishh...pak cik singgah je, semua turun g masuk 'kedai-tmpt-pemabaziran-duit' . . HAHA.

dasyat, semua beli maggi, amek ice percuma bape byk diorang amek per orang... pas2 keropok, jajan jajan yang tak sihat... semua diorang beli...
macam dia dalam video ni...
otw back home,

stupid lilttle monsters ni, main baling2 ais!! damn!~ sakit laaa.
dari yang duduk depan, sampai belakang.... semua baling ice..
budak sekolah menengah je baik! haha. macam aku!~ alalala.

perang ice berlaku selama setengah jam.
it's wicked!!! insane... dah la jerit2... pas2 tajam pulak tu ice nya kalau kena baling..
sejuk pulak tu, sebab hujan, pas2 ice lagi..
dah macam ala2 parti liar.... wakakakaka... tapi, tak tak.. aku tak pernah pergi parti liar.. :)
i'm clean...

haha, tak habis lagi ujian hidup hari ni.
boleh pula sampai rumah kol 4 petang.. WAHHH. HEAVEN..
BUT! die!! aku rasa cam nak mengamuk je.
sebab kunci rumah takde!!

so, aku lepak2 kat luar rumah sampai kol 7.30 malam~
wakakaka. gila temper aku... insane... mad..
i'm mad... i'm angry with my sister the monster... ahaha
tak tak. gurau je.

haha.. bape jam ek.. kira kira dalam 3jam 30minit.
aku tidur je... sampai kol 6 terbangun. h0h0..
ape punya nasib.... :((

tapi,aku tetap rasa FREEDOM dari EXAM. yahoo. alhamdulillah.

p.s pergh, memang takde orang ek nak update blog.. tau la masing2 dah nak g bercuti.. aku tahu, aku je yang terperuk dalam umah ni.... UPDATE OKAY?

3 comments:

Dalila Kahar said...

TAKDE SEBAB LANGSUNG KENE LETAK LINK TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cahaya :) said...

melantak ke membeli? haha..
sokong dalila.. :P

Anonymous said...

murshida yang malas nak sign :

eh, ada kaitan auu.
cuba korang bayangkan...
budak2 [little monster tu] beli gila banyak jajan, gula2 [gummy~~] macam BILL!! kan ada kaitan.

:P