Thursday, June 3, 2010

lembu~

the birthday girl. 1stJUNE.
last year's.

this is my darling.
yeah, actually i have a friend, that i call 'em, 'my honey' and 'my sayang'.
the clandestine. and this is one of 'em. :)
i love you you and you.

HAPPY BIRTHDAY OKAY?
sweet sixteen! :)
i've got no time to edit this year's picture.
so, i take this picture from 'friend's bloggie' and put it here.
have a nice year! :D :D

thanks for being my friend from form 1 until now!
even though dah sekolah dengan awak dari darjah 1, and i think the first time ever kita berbual waktu darjah 6, and awak jakun gila dapat cakap ngan kita. oh, so sweet. :)
thanks juga sebab jadi mp3 yang ke4 kita! haha.
thanks sebab layan kerenah kita selama ni.
thank you lahh.

back to the topic. actually, birthday wish tuh untuk budak yang ada sejarah 'lembu'. HAHA.
ingat tak pasal HE? kita ingat auu. fanatik sangat waktu tu. SEJARAH.
nostalgia lama. i miss you.

and oh tadi! LEMBU!!
nana-chan! teruja gila kan dengar suara lembu tu. mooo~ moo~
dia kata lembu comel. cute. tapi aku tak nampak pun kekiutan ia...

haha. cite dia macam ni.
alkisah, tengah buat kertas soalan 2 BIOLOGY, stres fikir jawapan.
sampai dah macam mengamuk dan actually aku dah macam malas nak BUAT!.
dan tiba tiba,

moo~
mooo~

aku stop tulis. pandang kanan. dia pandang aku sambil senyum lebarr.
ahaha. tengok sebelah kiri. dia tengah buat muka pelik! haha.
tengok belakang, eh, ada lembu ke?
sambil tengok2 belakang~

moo~
mooo~
moooO~

dan aku gelak. siapa jadi lembu? WOI!! .
sekolah aku. memang unik. lembu ada. kelapa sawit ada. kilang sebelah sekolah pun ada.
even sekolah memandu pun boleh nampak dari building tinggi sekolah tu...
unik~ lembu... lembu.. nana-chan teruja lagi?

dia memang. teruja dengan lembu.
ada kawan aku tu lagi la. dia one of the fan of katak! and i was like. euuuww. euwww.
unik. betul. walaupun sekolah aku tersorok kat ceruk kampung tu,
banyak memori kenangan yang manis, pahit... yang aku dapat.
HAHA, hilang stres dengar lembu menge'moo'. :)

dulu dulu waktu sekolah rendah aku duduk berdekatan dengan sekolah.
dari darjah 1 aku jalan kaki g skola... sorang sorang. tak takut. dah biasa. sampai darjah 5. pastu pindah rumah sekarang ni.
dekat dengan rumah lama aku tuh, ada gak kandang lembu!

muahaha. aku suka pergi tengok lembu lembu tu.
sebab waktu kecik kecik. sume benda nak cuba.
aku sangat suka kacau lembu lembu tu.
kasik lalang dan bila dah masuk dalam mulut dia, aku tarik balik lalang tu.
ehehe! memang jahat, nakal but cute. aku lah katakan! cewwah.

ahaha. kisah si lembu.~

p.s she said that she loved how the life she's in now. but i'm very worry about her being too far away when i used to know her. even though aku tak rapat dengan dia, tapi aku still care about her. miss you baby!

3 comments:

cahaya :) said...

uiks! ayt ni:

'ada kawan aku tu lagi la. dia one of the fan of katak!'

shesh!~

Anonymous said...

murshida yang malas nak sign in ;
ahaha.
:)

awak dan nadh.
sama je.
KATAK!! fanatik.. euwww euwww.

zsdhiya said...

haha, sweet. myhoney, mysayang, mydarling. :D

haha. best ek sekolah kite? haha.